Uprość sobie spłatę zadłużenia poprzez jego konsolidację!

Najlepsze kredyty konsolidacyjne porównaj oferty dostępne na rynku u nas na stronie

Nie wiesz czym są kredyty konsolidacyjne - sprawdź to tutaj!

Numery telefonu do obsługi klienta

W Polsce od lat funkcjonują różnego rodzaju numery telefonu zaczynające się od 0-800, 0-801 i 0-804. Są to numery, które firmy i instytucje mogą wykupić i spersonalizować według swoich potrzeb do roli infolinii obsługującej klientów. Firmom umożliwia to obsługiwanie na bieżąco większej ilości klientów oraz usprawnia przepływ informacji, przyspiesza sprzedaż produktów i usług, a dla klientów stanowi doskonałą formę szybkiego i bezpośredniego kontaktu. Wszystko odbywa się całkowicie zdalnie drogą telefoniczną. Co więcej, infolinię automatycznej działają najczęściej całodobowo, co umożliwia klientowi otrzymanie odpowiedzi na pytania, pomocy, przeprowadzenie jakiejś czynności poza godzinami pracy firmy.

kobieta i słuchawki

Istnieją dwa rodzaje infolinii – bazujące na zautomatyzowaniu oraz manualne. Po zadzwonieniu na serwis klient słyszy najczęściej nagrany komunikat od firmy, np. powitanie i przedstawienie oferty. Kolejno następuje oczekiwanie na połączenie z konsultantem, często wiążące się z odtwarzaniem muzyki urozmaicające klientowi moment bezczynności, a w innych przypadkach komunikacja odbywa się z zautomatyzowaną sekretarką. Niektóre infolinie niemal całkowicie bazują na zaprogramowaniu na manualne zarządzanie komunikacją poprzez reagowanie na odsłuchane komunikaty za pomocą odpowiednich klawiszy telefonu zgodnie z instrukcją. Umożliwia to natychmiastowe rozwiązanie problemu, np. zmianę hasła konta klienta, zaktualizowanie danych osobowych i wiele innych. Kolejnym zautomatyzowanym elementem jest przekierowywanie. Często po zadzwonieniu na wybrany numer następuje automatyczne przekierowanie dzwoniącego na różne numery stacjonarne i komórkowe, np. zależnie od tego skąd dzwoni i gdzie znajduje się najbliższy oddział firmy, czy też zależnie od celu w jakim łączy się z biurem obsługi klienta.

smart
A jak wygląda kwestia opłat za połączenia z infolinią? Firma, która wykupuje numer, obciążona jest opłatą za jego trzymanie i za połączenia na ten numer, najczęściej w trybie abonamentowym. Z kolei dla klienta opłata zależna jest od tego, czy łączy się z numerem rozpoczynającym na 0-800, czy na 0-801 i 0-804. W pierwszym przypadku, dzwoniąc na numer zaczynający się od 0-800, połączenie jest całkowicie bezpłatne. Natomiast dzwoniąc na numer zaczynający się od 0-801 lub 0-804 należy liczyć się z poniesieniem opłaty. Koszty połączenia dzielone są między dzwoniącego, a właściciela numeru i szacunkowo wynoszą około 0,20-0,49 zł za minutę rozmowy. Więcej szczegółów na stronie internetowej https://kontaktinfolinia.pl/